110225 Jaejoong's Twitter Update 1

おだいばの夜景 = Odaiba's night view

(1:36am KST)
あらためて僕たちがどんなに日本のみんなに愛されているのか分かった、、、そして友達や前から仕事してたスタッフまで、まるで自分の事みたいによろこんでくれた。日本の天気までね、、、笑ったり泣いたり、、、 半年ぶりかな?無視出来ない時間だ、
I understood the love that everyone in Japan have for us, once again... and the friends we had from before to the staff who did work for us, looked happy doing their own thing for us. Even the weather in Japan... laughing and crying... has it been half a year? It's a time I couldn't ignore.

(1:37am KST) Akio Iwama to Jaejoong
そうだよ〜。とってもとっても 愛されているのだよ。みんな おかしく なるくらい(笑)。また れんらく するね〜
I see~ You are very, very much loved. Everybody's crazy over you (haha). I'll contact you later~

(1:38am KST) Jaejoong to Akio Iwama
今日こっそり渋谷の交差点の真中で写真も取りましたよ
I secretly took a photo in the middle of the Shibuya intersection today

(1:39am KST) Akio Iwama to Jaejoong
まじっすか??渋谷に きていたの?ずいぶん ぼうけん してるねえ(笑)
Are you serious??  You went to Shibuya? 

Jaejoong to Akio Iwama
最近存在感コントロールが出来るんで(^-^)/笑 
Recently, I can control my presence (^-^) / lol

Akio Iwama to Jaejoong
まじで?(笑)こんど おしえて!
Really? (lol) Tell me next time!

(1:48am KST) Jaejoong
자야겠다 내일을위해 잘자요다들 ジャルじゃよーhave a good 밤
I have to sleep, for tomorrow. Sleep well ー have a good night

translation: @joejjang

No comments:

Post a Comment